Лікарчук заявляє про замовність справи проти нього
Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук зазначає, що комісія, яка займається службовим розслідуванням в УЦОЯО звинувачує його у тому, чого він не здійснював та висловлює переконання, що справа проти нього не є випадковою.
"Сьогодні іще раз переконався у тому, що справа проти мене не випадкова. Про це свідчать висновки, що підготовлені так званою комісією із службового розслідування, про яку я вже писав. Звичайно, можна було б нічого не писати про такі з них, як неправильні заведені книги обліку вхідних документів чи відсутність резолюцій директора на 7,5 тисяч апеляційних заяв. Можна сміятися чи обурюватися з того, що члени комісії, пишучи деякі висновки, просто кладуть на чинне законодавство", - пише у своєму Facebook директор УЦОЯО.
"Але вони вдалися до наклепу, бо звинувачують мене у підписанні документа, на якому насправді мій підпис відсутній, та ще і знайшли в його підписанні ознаки кримінального злочину. Найцікавіше те, що за чинним положенням про цю комісію "обвинувачений" самих висновків отримати не може, бо вони складаються лише в одному екземплярі і направляються тому, хто цю комісію призначив. А свої заперечення можна подавати, а можна і не подавати. Висновки можуть бути надіслані замовникам і без них. І це називається "правова держава"? І куди стукати чи грюкати?", - зазначив очільник Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.
Як відомо, службове розслідування проводиться за дорученням прем’єра Яценюка після звинувачень Генеральної прокуратури керівництва Українського центру оцінювання якості освіти у зловживанні службовим положенням. На час проведення розслідування Ігор Лікарчук відсторонений від виконання обов’язків директора УЦОЯО.
У Генпрокуратурі повідомили, що зміни у результати зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнтів вносив перший заступник директора Українського центру оцінювання якості освіти Володимир Винник. Наприкінці липня суд обрав йому запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту терміном на 2 місяці.

У МОН обговорили новий закон "Про освіту"
19 серпня 2015 року у Міністерстві освіти і науки України відбулась друга сесія громадського обговорення проекту закону «Про освіту» за участю першого заступника міністра освіти Інни Совсун. Про це повідомляє прес-служба МОН.
Під час обговорення, перший заступник міністра зазначила, що представлений проект закону «Про освіту» має задати напрям руху для спеціальних законів різних рівнів освіти.
Першочерговим завданням проекту закону є опис нової структури системи освіти та нової моделі управління. Система управління в освіті, яка є зараз - вкрай неефективна. Типовий приклад – система атестації шкіл, яка реалізується місцевими органами управління. За словами Інни Совсун, такий орган водночас займається і забезпеченням школи, і відповідальний за перевірку її якості навчання. «В таких умовах не може бути ефективної оцінки. У проекті закону прописано створення системи оцінки шкільної освіти, що сприятиме забезпеченню рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей», - підкреслила Інна Совсун.
У проекті закону «Про освіту» до оцінки якості шкіл планується залучити батьківські комітети. «У випадку невідповідності школи критеріям та державним стандартам якості, орган управління, отримавши незалежний звіт комісії, прийматиме рішення про зміну керівництва такої школи», - зазначила Інна Совсун.
Перший заступник міністра також зауважила, що однією з ключових змін в освіті є впровадження дванадцятирічної системи середньої освіти, що дозволить учням зробити акцент на профільному навчанні у старших класах, аби краще підготуватися до вибору своєї майбутньої професії.
Під час обговорення проекту закону «Про освіту» перший заступник Міністра підтримала пропозицію щодо розробки системи, яка б поєднувала систему вищої освіти з потребами бізнесу та потенційних роботодавців майбутніх випускників вищих навчальних закладів. Для цього було запропоновано прописати у проекті закону пропозицію про створення у закладах вищої та професійно-технічної освіти так званих «проектних офісів». Їх робота за рахунок співпраці з потенційними грантодавцями дозволить спростити академічні виїзди за кордон викладачів і студентів, збільшити заробітну плату викладачів, поглибити інтеграцію між навчальними закладами та забезпечити студентам проходження реальної практики.
Відповідаючи на запитання представників громадськості, Інна Совсун зазначила, що проект закону «Про освіту» передбачає легалізацію професійних досягнень, здобутих за межами офіційних закладів освіти. «В першу чергу, це стосується професійної освіти. Людина може бути дуже хорошим майстром, але вона не пройшла через формальну систему освіти та не має відповідних документів. Нерідко люди можуть отримати кваліфікацію безпосередньо на виробництві і їм треба дати можливість підтвердити ці знання», - зауважила перший заступник міністра.
Як повідомила Інна Совсун, проектом закону передбачено створення механізму сертифікації вчителів. Головною складовою сертифікації буде перевірка знань викладачем предмету, який він викладає. За її результатами педагог отримуватиме відповідну категорію. Також сертифікація сприятиме підвищенню оплати праці педагогічних працівників. Під час обговорення було запропоновано вводити нову систему оплати праці поступово, залишивши на перехідний період старий механізм атестації вчителів.
Експерт шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» Ян Герчинський зосередив увагу учасників обговорення на терміні «засновник школи». «Для дошкільних закладів це будуть громади, для середніх шкіл – громади або райони, для старших шкіл, як і для закладів профтехосвіти – області. Проте, оскільки реформи тривають, повноваження засновників шкіл ще можуть змінюватись», - зазначив Ян Гречинський. За його словами, до повноважень засновника школи входитимуть питання обрання керівництва школи та умов цієї процедури, а також питання автономії навчального закладу.
Обговорення проекту складалося з двох тематичних сесій. Перша була присвячена загальним положенням, структурі освіти, закладам освіти, освітнім програмам, учасникам освітнього процесу. Друга – професійному розвитку та оплаті праці педагогічних та науково-педагогічних працівників, управлінню у сфері.

 Топас 12 лонг Система очистки сточных вод « Топас», которую вы можете использовать для устройства канализации на своём участке земли, неприхотлива в эксплуатации – постоянный контроль ей не требуется. Главное – соблюдать требования, которые касаются объёмов единовременно сбрасываемой воды, в противном случае, это может поставить под угрозу функционирование системы канализации вашего частного дома. При этом, если вы не хотите заниматься обслуживанием своей канализации на участке самостоятельно...+