Мультфільми про Україну для Першого уроку
Телеканал ПлюсПлюс підготував для дітей серію цікавих мультфільмів про Україну «Це – наше і це – твоє», які можуть бути залучені педагогами до проведення Першого уроку для учнів початкової школи. Проект «Це – наше і це – твоє» налічує 12 коротких мультфільмів з оригінальною історією та цікавими фактами про Україну, серед яких – «Трембіта», «Літак Мрія», «Мапа», «Гасова Лампа», «Шлях з варягів у греки» та інші. Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України.
Перегляд зазначених мультфільмів патріотичної спрямованості та їхнє обговорення разом із учнями на тему «Чим може пишатись українець?» запропоновано вчителям як один із нових та альтернативних форматів Першого уроку 2015/2016 навчального року у початковій школі (лист МОН №1/9-354 від 24.07.2015 р.).

Новий закон "Про освіту" внесуть до ВР у вересні
Вже у вересні цього року на розгляд Верховної Ради буде представлено законопроект «Про освіту», яким передбачається 12-річне навчання у школі та закладено профільну старшу школу. Про це повідомила перший заступник Міністра освіти і науки Інна Совсун в програмі «Від першої особи» на радіо Ера 13 серпня 2015 року.
«Програми в школі перевантажені, і це одна із ключових причин подовження терміну навчання в школі до 12 років з тим, щоб вкласти в часові рамки той обсяг матеріалу, який необхідно знати за повну середню освіту», - повідомила Інна Совсун.
Як зазначила перший заступник міністра, законопроектом також передбачено, що у старшій школі дитина обиратиме профіль, зокрема, з точних наук, гуманітарних, або суспільствознавчих, та головне - зможе продовжити своє навчання в університеті не обов’язково за цим профілем, а вже за іншим.
Інна Совсун також звернула увагу на важливість питання профорієнтації випускників. «Велика частка з них зорієнтована на те, як отримати лише папірець про освіту, а не на омріяну ними професію», - підкреслила перший заступник міністра освіти. Окрім того, на думку Інни Совсун, відбувається втрата інтересу випускників до природничих наук, що пов’язана з програмою, з відсутністю у більшості шкіл обладнаних класів фізики чи хімії. Також часто вибір майбутньої професії здійснюється не самими абітурієнтами, а їхніми батьками.
Інна Совсун вважає, що профорієнтацію повинна проводити школа, шкільні психологи, котрі визначають схильності дитини, де вона може себе зреалізувати, і служба зайнятості. «Дітям нав’язується, що не завжди гарна освіта корелюється з поняттям успіху у житті. І ці ідеали зводять нанівець будь-яку роботу школи у напрямку профорієнтації. Тут потрібні ширші соціальні зміни, щоб абітурієнти по-іншому почали думати про своє майбутнє», - підкреслила перший заступник міністра.
 +