-
Новини
- ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ОНОВЛЕНОГО ВАРІАНТУ ПРОЕКТУ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
- “Історія з Петром Мельником розпочалася не вчора”
- КРУПНИМ ПЛАНОМ: ЧОМУ ДІТИ НА ЛЬВІВЩИНІ ВЧАТЬСЯ В ДІРЯВИХ СТІНАХ?
- Полянський: Нестача абітурієнтів – не привід закривати ВНЗ
- У підручниках історії намагаються повернути радянські міфи – екс-урядовець
Пошук
Відгуки
- Дмитро до Новий закон про вищу освіту: “за” і “проти”
- Владимир Бахрушин до Павло Полянський розповів про приховані загрози відміни незалежного тестування
- Олег Охредько до Прес-анонс: “Презентація посібника про дотримання толерантності в підручниках з історії”
- Мар"яна до Новий закон про вищу освіту: “за” і “проти”
- Володимир Бахрушин до Законопроекти про вищу освіту потребують суспільного обговорення
Архів
- Серпень 2013
- Липень 2013
- Червень 2013
- Травень 2013
- Квітень 2013
- Березень 2013
- Лютий 2013
- Січень 2013
- Грудень 2012
- Листопад 2012
- Жовтень 2012
- Вересень 2012
- Серпень 2012
- Липень 2012
- Червень 2012
- Травень 2012
- Квітень 2012
- Березень 2012
- Лютий 2012
- Січень 2012
- Грудень 2011
- Листопад 2011
- Жовтень 2011
- Вересень 2011
- Серпень 2011
- Липень 2011
- Червень 2011
- Травень 2011
- Квітень 2011
- Березень 2011
- Лютий 2011
- Січень 2011
- Грудень 2010
- Листопад 2010
- Жовтень 2010
- Вересень 2010
- Серпень 2010
- Липень 2010
- Червень 2010
- Квітень 2010
Архів місяця: Липень 2010
Яким має бути зміст сучасної історичної освіти в Україні: проблеми взаємодії академічної й дидактичної історії
Павло Полянський, кандидат історичних наук, старший й науковий співробітник НАПНУ, автор підручників: Шановні колеги, найперше, на моє переконання, ні «кризи історичної науки», ні «кризи методики та дидактики», ні «кризи історичної освіти» – явищ, про які останнім часом раптом заговорили теперішні керівники … finish reading Яким має бути зміст сучасної історичної освіти в Україні: проблеми взаємодії академічної й дидактичної історії

Табачник повернув освіту в бік Росії
Влада згортає процеси інтеграції України в європейський освітній простір. Про це сьогодні на прес-конференції в «Главкомі» заявила координатор напряму «Суспільство знань» в Уряді змін, перший директор Українського центру оцінювання якості освіти Лілія Гриневич, коментуючи ухвалення закону про 11-річну середню освіту.
